Fiat Tipo w atrakcyjnej wersji S-Design

Tipo w wersjach hatchback i kombi jest już dostępne w odmianie S-Design. Bestseller Fiata w najbogatszym wydaniu wyróżnia się usportowionym wyglądem i dodatkowym wyposażeniem.

Fiata Tipo S-Design poznamy po detalach wykończonych czernią na wysoki połysk. Znajdziemy ją na osłonie chłodnicy, wlotach powietrza i obudowach lusterek bocznych. Kolejnymi wyróżnikami są: 17-calowe obręcze kół (w opcji nawet 18-calowe), przyciemnione tylne szyby i klamki drzwi w kolorze nadwozia. Ponadto dla nowej wersji przygotowano dedykowany lakier nadwozia szary Street.

Wykończenie Piano Black zdobi również wnętrze samochodu. Fotele otrzymały materiałowo-skórzaną tapicerkę. Skoro już jesteśmy przy wyposażeniu, to tylko w tej wersji Tipo ma standardowo bi-ksenonowe reflektory. Na pokładzie modeli w wersji S-Design znajdują się ponadto: klimatyzacja automatyczna, najwyższy system multimedialny Uconnect HD LIVE z 7-calowym ekranem dotykowym oraz system UConnect Link umożliwiający podłączenie smartfona.

Fiat Tipo S-Design dostępny jest z najmocniejszymi silnikami z oferty: benzynowym 1.4 T-Jet generującym 120 KM (również z instalacją LGP) oraz wysokoprężnym 1.6 MultiJet o takiej samej mocy.

Fiat Tipo S-Design - ceny w Polsce

Hatchback Ceny katalogowa Cena promocyjna
1.4 16v T-Jet 120 KM 75 500 zł 72 400 zł
1.4 16v T-Jet 120 KM LPG 79 000 zł 75 900 zł
1.6 MultiJet 16v 120 KM 83 500 zł 80 400 zł
1.6 MultiJet 16v 120 KM DCT 89 500 zł 86 400 zł
Kombi
1.4 16v T-Jet 120 KM 79 000 zł 75 900 zł
1.4 16v T-Jet 120 KM LPG 82 500 zł 79 400 zł
1.6 MultiJet 16v 120 KM 87 000 zł 83 900 zł
1.6 MultiJet 16v 120 KM DCT 93 000 zł 89 900 zł

.


Popularne komentarze (22)

No photo
~Paweł : Mam Grande Punto Multijeta 1.3 i ma 230 tysięcy przejechane, wiec opinie ze Tipo Multijet to szmelc na 100 tys kilometrów można między bajki włożyć. Mój tato ma Passata b6 i ostatnio pąpo wtryskiwacze po prostu padły po wymianie uszczelniaczy. Koszt naprawy tego był ogromny. Naciagneli go jescze w jednym warsztacie na regenerację turbo. W sumie 1/3 wartości samochodu. A doradzałem mu alfe 159 z dieslem fiatowskim ale nie słuchał. Multijet to nie jest szmelc na 100 tys. Nie wiem skad wy ludzie bierzecie takie opinie.
12 wrz 06:37 | ocena: 100%
Liczba głosów:15
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Dr No : Fiat ma naprawdę dobre silniki. Jeżdżę nieprzerwanie fiatem od 27 lat. Obecnie GP turbo benzyna. Rewelacja silnik. 120 konikow i niezłe spalanie porównania nawet do GP 77km. Odnośnie multijeta. Oczywiście miałem silnik więcej niż dobry. Sprzedałem z przebiegiem 250TK bez oznak zużycia. Jak ktoś mówi o tym silniku że jest na 100tys to jest debilem albo zwolennikiem pancerwagenow. Koniec. Pozdrawiam miłośników włoskiej motoryzacji
12 wrz 10:40 | ocena: 100%
Liczba głosów:11
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Fan : żeby sobie Fiacik nie strzelił w kolano jak z modelem Stilo. świetny samochód, ale zaporowa cena odstraszała klientów. wtedy zaczęli od wysokich cen i schodzili coraz niżej, niestety konstrukcja się przestarzała i Stilo nie dal rady już się podnieść. tutaj zaczęli od samochodu dla ludu , a chcą z niego zrobić markę premium. 80 tys za taki samochodzik tylko dla kilku gadżetów, pomalowanych lusterek i kółek 18". lekka przesad....
12 wrz 07:27 | ocena: 90%
Liczba głosów:10
90%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1

Wpisz komentarz

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo


Twój podpis

Redakcja poleca