Używane kombi z dieslem w dobrej cenie - Renault Laguna kontra Peugeot 508
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Używan kombi z dieslem w dobej cenie - Renault Laguna kontra Peugeot 508
Używan kombi z dieslem w dobej cenie - Renault Laguna kontra Peugeot 508
Renault Laguna III Grandtour
Renault Laguna III Grandtour
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW 2.0 HDi
Używan kombi z dieslem w dobej cenie - Renault Laguna kontra Peugeot 508
Używan kombi z dieslem w dobej cenie - Renault Laguna kontra Peugeot 508
Zakup kilkuletniego Peugeota 508 bądź Renault Laguny wcale nie jest pozbawiony sensu. Tym bardziej że oba francuskie auta mają udane 2-litrowe diesle, lepszą relację ceny do wieku, często bogate wyposażenie i, co ważne, uchodzą za udane. Które z nich okaże się lepsze?
Używan kombi z dieslem w dobej cenie - Renault Laguna kontra Peugeot 508
Używan kombi z dieslem w dobej cenie - Renault Laguna kontra Peugeot 508
Jeśli chodzi o walory użytkowe, to ani Laguna Grandtour, ani „508-ka” SW nie są klasowymi prymusami. Kufer Laguny (508-1593 l) trzeba pochwalić za regularny kształt. Bagażnik 508 też jest ustawny - ma poj. 518-1556 l.
Renault Laguna III Grandtour
Renault Laguna III Grandtour
Renault Laguna III Grandtour
Renault Laguna III Grandtour
Projekt kabiny Laguny do dziś robi dobre wrażenie. Niestety, deska rozdzielcza często poskrzypuje, a na kole kierownicy przeciera się ekologiczna skóra.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi
Jedonostka 2.0 dCi uchodzi za udaną: dość cichą, całkiem oszczędną i, co ważne, trwałą. Radzimy jedynie zwrócić uwagę na to, jak często wymieniano w niej olej – producent zalecał wymianę co 30 tys. km, a to negatywnie wpływa na trwałość silnika.
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Kokpit Peugeota 508 także może się podobać. Podobnie jak w Lagunie, po większych przebiegach we wnętrzu pojawiają się „świerszcze”
Peugeot 508 SW 2.0 HDi
Peugeot 508 SW 2.0 HDi
Diesel 2.0 koncernu PSA to jeden z najlepszych silników wysokoprężnych ostatnich lat, stosowany także przez inne marki (np. Forda).