?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Dobre proporcje karoserii przyciągają uwagę. Kierowca może cieszyć się jazdą, ale w polskich warunkach 21-calowe felgi to jednak przesada.
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Nowoczesne wyświetlacze świetnie komponują się z klasycznymi kształtami deski rozdzielczej. Świetna ergonomia, kierownica przyjemnie leży w dłoniach.
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
R Design oznacza sportową stylizację. W standardziem jest też sportowe zawieszenie.
Wybór trybu jazdy – w R Design seryjny (system Drive Mode).
Obraz z kamery 360o jest bardzo wyraźny. Pomoże w parkowaniu czy też manewrach terenowych.
Wszechstronna regulacja fotela.
Sterowanie klimatyzacją dla pasażerów z kanapy.
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Efektowne, ale i efektywne – fotele są bardzo wygodne. Dwie osoby podróżują z tyłu w świetnych warunkach.
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Foremny kształt, spora pojemność (505 l). Równa podłoga po złożeniu oparć kanapy. Dojazdowe koło zapasowe to opcja za 680 zł – warto rozważyć zakup. Podłogę można wygodnie podwiesić.
Wymiary bagażnka:
wysokość do sufitu/rolety 0,75/0,48 m
głębokość maks./min. 1,74/0,91 m
szerokość 1,10 m
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Dwulitrowy silnik jest bardzo mocny - zużywa więcej paliwa niż deklaracje Volvo, ale to ciągle rozsądne wartości. Jednostka D5 występuje wyłącznie z 8-biegową przekładnią automatyczną.
Test Volvo XC60 2.0 D5
Test Volvo XC60 2.0 D5
Volvo XC60 2.0 D5 - to nam się podoba:
wysoka jakość, dużo przestrzeni, dobre własności jezdne, świetne osiągi, seryjny napęd 4x4.
Volvo XC60 2.0 D5 - to nam się nie podoba:
wysoka cena zakupu (przy ciągle niekompletnym wyposażeniu), krótka gwarancja.