Audi A5 kontra BMW 430i - brakuje tylko dwóch cylindrów
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Taki widok byłby kiedyś zawczasu zapowiedziany zbliżającym się rykiem sześciu cylindrów. A dziś - pod maskami zwykłe czterocylindrowce. Szkoda. Ale poza tym to naprawdę elektryzujące auta!
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Matrycowe światła LED w Audi A5 wyglądają niepozornie, ale potrafią wiele. Wyciemniają obszary jezdni, w których znajdzie się inne auto.
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Ciasno upakowany przedział silnikowy Audi - aż trudno uwierzyć, że siedzi tu czterocylindrowiec. To znakomity silnik i - co istotne - lepiej, naturalniej brzmiący, niż w BMW. Świat staje na głowie!
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Fotele ze zdjęcia to standardowe wyposażenie Audi A5 w wersji Sport. Są zaskakująco mięsiste i wygodne, a boczki wyprofilowano z umiarem, dzięki czemu nie utrudniają zajmowania miejsca za kierownicą.
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Po co komu ta sama mapa wyświetlana na dwóch ekranach? Nie wiadomo, ale wirtualny kokpit to wyjątkowo ceniony przez fanów multimediów gadżet. Uwagę zwracają filigranowe ramiona kierownicy - dobra robota!
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
A tak to wygląda z bliska. Jedni to lubią, inni nie - my na przykład średnio.
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
"Grzyb" do sterowania skrzynią dwusprzęgłową, która momentalnie zmienia biegi.
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Z tylu w Audi A5 jest bardzo, bardzo mało miejsca. Nawet dla dzieci - na zdjęciu fotel kierowcy mocno przysunięty do kierownicy.
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Widzicie ten słodki kontur bocznego tylnego okna Audi A5? Pytanie pomocnicze: a znacie Bentleya Mulsanne?
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Takimi oczami uwodzi widza BMW. I trzeba przyznać, że są one bardziej pociągające niż u rywala.
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Silnik BMW 430i przesunięty znacznie bardziej do tyłu niż w Audi A5 to jeden z powodów, dla którego to BMW ma idealny rozkład masy między osiami. Czterocylindrowiec kipi temperamentem, ale na wysokich obrotach robi coś, co sześciocylindrowcom nie jest pisane: wyje. Ani to klasowe, ani pociągające.
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Relatywnie skąpo skrojone fotele BMW mają mocniej wysunięte do przodu zagłówki i wydatniejsze profilowanie boków. Brakuje za to odpowiedniego wyprofilowania siedzisk.
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Wąskie miejsce kierowcy BMW 430i - spójrzcie tylko, jak wąska jest przestrzeń na stopy!
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Dżojstik skrzyni stał się już wizytówką BMW. Podobnie jak w Audi, tryb postoju włączamy przyciskiem.
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
W BMW znacznie, znacznie więcej miejsca z tylu niż w Audi!
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Konsekwentnie opadająca linia dachu BMW 430i też ma swój wdzięk.
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Brakuje tylko dwóch cylindrów - Audi A5 vs. BMW 430i
Audi jednak z przodu? Zapraszamy do lektury całego materiału, a w nim wyników pomiarów drogowych i testu spalania!