BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
Do walki stają dwie 5-metrowe limuzyny osiągające po 600 KM. I podobnie jak AMG, także M5 ma teraz napęd 4x4.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 - 600 KM, 750 Nm, 565 000 zł
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
Typowy styl BMW, tu wszystko pasuje. Kierowca może zaprogramować działanie poszczególnych podzespołów, w tym wybrać rodzaj napędu.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
iDrive jest perfekcyjny w obsłudze. Kierowca może regulować czas zmiany przełożeń.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
Fotele w BMW M5 wyglądają bardzo efektowne, to kubełki w których można poczuć się komfortowo.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
4,4-litrowe V8 osiąga 600 KM i 750 Nm przy zaledwie 1800 obr./min – po prostu potwór.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
Hamulce w BMW M5 są niesamowite. Szokuje wynik drogi hamowania, zwłaszcza po rozgrzaniu (32 m).
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 jest bardziej narowiste od E 63 S+, daje się poznać jako jadowite i zaciekłe, bardziej potrzebuje kierowcy i go angażuje.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
Mercedes-AMG 612 KM, 850 Nm, 595 800 zł.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
Wystawny kokpit z dwoma ogromnymi ekranami, każdy o przekątnej 12,3 cala. Pieczołowite wykończenie, ale obsługa już nie tak intuicyjna, jak w BMW
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
Pokrętło z polem dotykowym, którym steruje się systemem Comand, nie jest tak dobre, jak w BMW.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
Kubełkowe fotele w Mercedesia AMG są nieco mniej wygodne od tych z M5, ale dobrze utrzymują ciało podczas pokonywania zakrętów.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
Silnik z ręcznym podpisem, 4-litrowe V8 ma 612 KM i 850 Nm przy 2500 obr./min.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
AMG taniej niż BMW wycenia ceramiczny układ hamulcowy (39 240 zł), ale też jego skuteczność jest minimalnie słabsza.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
AMG od pewnego czasu umie też odpowiednio zachowywać się na zakrętach. Ze swoim czułym i bardzo precyzyjnym układem kierowniczym pozwala się płynnie wprowadzać w łuki. To duża limuzyna, ważąca ponad 2 tony, ale jest niewiarygodnie szybka, w dodatku zadziwiająco łagodna mimo 612 KM.
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 kontra Mercedes-AMG E 63 S+ - pojedynek gigantów
BMW M5 i Mercedes E 63 S+ to jest szczyt, więcej po prostu się nie da! Oba łączą osiągi supersportowych aut z komfortem i przestronnością luksusowych limuzyn. Są fenomenalne, ale to jednak M5 okazuje się bardziej rasowym sportowcem. Bardziej angażujący kierowcę układ jezdny oraz niższa cena zapewniły mu zwycięstwo nad rywalem.