Subaru Impreza WRX STi - Sportowiec z charakterem

Auto Świat
Popularność Imprezy zaczęła się od spektakularnych sukcesów pierwszej generacji w rajdowych mistrzostwach świata. Subaru kilkakrotnie zajmowało najwyższe miejsce w klasyfikacji producentów, co okazało się doskonałą promocją marki. Wyczynowa Impreza WRC stała się obiektem westchnień fanówsportowej jazdy. Gdy do sprzedaży trafiła 265-konna wersja WRX STi (opracowana przez Subaru Tecnica International), szansę na poczucie tego, co czują kierowcy rajdowi otrzymał prawie każdy... kto miał niezagospodarowane 200 tys. zł. Oczywiście, na rynku wtórnym STi można kupić za mniejszą kwotę - egzemplarze z 2002 roku dostępne są już od 63 tys. zł. Co otrzymamy w zamian? Przepustkę do świata niezwykłych emocji, których dostarcza jedno z najlepiej prowadzących się aut świata. Oczywiście, to że bagażnik ma 395 l pojemności, a w środku mogą wygodnie podróżować 4 osoby, nie jest tak istotne, jak to, że auto wzorowo trzyma się jezdni. STi to po prostu "cywilna" rajdówka. Według naszych testów do osiągnięcia 100 km/h potrzebuje zaledwie 5,8 s, a po 24,5 s wskazówka prędkościomierza przekracza 200 km/h. Jeszcze bardziej fascynująca jest elastyczność jednostki napędowej, np. na 4. biegu od 60 do 100 km/h Subaru rozpędza się w 4,6 s! Dodatkowo emocje podsyca rasowy dźwięk czterocylindrowego boksera wyposażonego w turbinę i intercooler.

Katalog Samochodów Auto Świat