?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Porsche 911 GT2 RS kontra Chevrolet Corvette Z06
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Porsche 911 GT2 RS kontra Chevrolet Corvette Z06
Porsche 911 GT2 RS kontra Chevrolet Corvette Z06
Porsche 911 GT2 RS kontra Chevrolet Corvette Z06
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Drift? Tylko na potrzeby zdjęć – GT2 RS stabilnie trzyma tor jazdy.
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Pakiet Weissach zawiera między innymi: karbonowy dach i maskę z bezbarwnym lakierem, kute magnezowe felgi, czerwone pasy sześciopunktowe, skręcaną klatkę bezpieczeństwa z tytanu i stabilizatory oraz łączniki z karbonu.
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Pakie Weissach, czyli 30 kg mniej za jedyne 153 030 zł!
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Prędkościomierz 911 GT2 RS wyskalowano do 400 km/h, realnie można rozpędzić się do 340 km/h!
Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS
Trzeba dolewać wody do natryskowego układu chłodzenia intercoolerów.
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Pełen ogień: pójście bokiem jest możliwe, ale Corvette tego za bardzo nie lubi.
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Z pełnych rur (zewnętrzne z klapkami) wydobywa się autentyczny dźwięk „V8-ki”.
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Tylny spoiler jest regulowany.
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Z06 rozpędza się maksymalnie do 300 km/h.
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06
Porsche 911 GT2 RS kontra Chevrolet Corvette Z06
Porsche 911 GT2 RS kontra Chevrolet Corvette Z06
Corvette Z06 w pełni zasługuje na miano supersportowca, ale to 911 GT2 RS wykręciło lepszy czas na torze wyścigowym.