Polecane silniki w Fordach

wróć do komentowanego artykułu
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo


Twój podpis
No photo
~Oki : 2.0 TDCI polecam ale bez dpd - tankujesz i jedziesz :-)
2 lis 07:12
Liczba głosów:0
0%
0%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Pracownik serwisu Forda : Jako pracownik serwisu Forda nie zgadzam z sporą częścią opinii z tego artykułu.
Zacznijmy od 1.0 EB - jakie kosztowne naprawy? jedyna częściej powtarzająca się usterka to podciekająca pompa wody ( można ją wymienić bez wymiany rozrządu) oraz pękający przewód chłodzący turbinę(była na to akcja serwisowa) Spalania fakt dalekie od katalogowego, ale i tak niższe niż w 1.25 czy 1.6 a dynamika jazdy nieporównywalnie lepsza.
Druga kwestia 2.0 Duratec, trzeba odróżnić te stosowane w Mondeo mk3 od tych z Mk4, Galaxy, S-Max. Dla starszych przebiegi rzędu 400, 500 czy nawet więcej nie stanowiły problemu, nawet pomimo pewnych zaniedbań serwisowych. Czego już w nie można powiedzieć o nowszych silnikach z reguły ich żywot kończy się przy przebiegach 180-220 tys.km - nadmierne spalanie oleju, utrata kompresji, w następstwie uszkodzony katalizator, należy pamiętać że w tym silniku producent nie przewidział naprawy głównej tylko wymiana tzw. "shortblocku".
Trzecia sprawa 1.6 TDCi nowsza wersja 8V rzeczywiście w Focusie mk3 do rocznika 2013 mogę śmiało stwierdzić najmniej awaryjny silnika natomiast od 2014 NAJGORSZY SILNIK EVER stosowany w Fordzie. W silnikach od 2014 osiadają tuleje cylindrowe, silnik gotuje płyn, a zbiorniczku pojawiają się spaliny, nie ma tu naprawy głównej tylko wymiana silnika na nowy, gdyż z reguły przy przegraniu uszkodzeniu ulega również głowica. Z reguły żywot kończą przy 150-200tys.km, ale w Modelu Connect (eksploatowanych w trudnych warunkach) padają nawet po niecałych 50tys.km.
19 lip 00:15 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Tomek : Dziwnie piszą o 1,8 forda. Na slajdach napisano ze wadą są ... "ogromne przebiegi" silnika 1,8 To chyba oznacza ze sa dobre skoro zrobiły ogromny przebieg bez awarii. Wystarczy przejrzeć opinie ludzi z silnika 1,8 TDCi - sa zwykle bardzo zadowoleni.
15 wrz 18:20 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~kaska : W życiu diesla juz sobie nie kupie! Miałam Forda Focusa CMAX 1.6 tdci i do przebiegu 150 tyś km spoko,pozniej dramat, ASO sie poddalo musiałam na swój koszt naprawiać, samochód dotarł do 300 tys km i koniec, a wymienione wszystko co możliwe, turbina 2 razy a i sie 3 raz potrafią zepsuć! Szwagier ma takiego samego tylko w benzynie i nie wie co to serwis...
30 lip 21:01
Liczba głosów:0
0%
0%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~RL9 : Co z silnikiem 2,2 TDCI? Ani słowa w artykule. Mam taki w swoim Mondeo i liczyłem, że dowiem się czegoś ciekawego
18 lip 17:15 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Markus Kusiniakus : Odpowiedź jest jedna ... ŻADEN
13 cze 18:34 | ocena: 100%
Liczba głosów:7
14%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Klej : 1.25 Yamaha się wam zgubił
11 cze 21:55 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~flexifuel : gdzie 1.8 125 w benzynie fajny silnik do focusa szczególnie ffv. 1.4(za słaby) i 1.6 100 ford kombinował z yamahą ładnie wchodzą na obroty. 1.6 116 odradzam ma problemy ze zmiennymi fazami rozrządu. 2.0 ok ale 2.5 z turbinom od volvo to dopiero jazda.
kopciuchów nie biorę pod uwagę to towar dla buraków...
11 cze 18:38 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Mechanik : Żeby wymienić broki w głowicy silnik 1.6 nie trzeba jej demontować. Tylko wyjąć stary oczyścić otwór i wkleić nowy brok. Zmieńcie tego pismaka bo wprowadza ludzi w błąd i naraża na koszta.
10 cze 18:50 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Mondi : 2,0 TDCi bezawaryjny? Hahaha właśnie wszyscy cenią 2.0 tddi starszej generacji bez problemu każdy handlarz da za takiego parę setek wiecej o TDCi nawet nie chcą gadać bo nie ma zbytu
9 cze 22:47 | ocena: 100%
Liczba głosów:14
14%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1

Redakcja poleca