Citroen we Frankfurcie: premiery w duchu przygody

Citroen we Frankfurcie: premiery w duchu przygody

Materiał powstał przy współpracy z marką Citroen

Podczas targów IAA we Frankfurcie nad Menem Citroen prezentuje trzy nowości. Najważniejszą premierą jest miejski crossover C3 Aircross.

Tego typu samochody są obecnie w modzie. Modelem C3 Aircross Citroen zamierza podbić ten segment rynku.

Citroen C3 Aircross – dla aktywnych

„Wyrośnięta C3-ka” równie fajnie wygląda (oferuje wiele kombinacji wykończenia nadwozia i wnętrza), a do tego jest bardziej funkcjonalna. Samochód ma wyjątkowo pojemny bagażnik o pojemności od 410 do nawet 520 litrów. Jej szybkie powiększenie umożliwia przesuwana tylna kanapa (w razie potrzeby więcej miejsca mogą mieć pasażerowie siedzący z tyłu).

Wyższy o 20 mm prześwit ułatwia wsiadanie i wysiadanie, zapewnia lepsza widoczność drogi i pozwala pewniej pokonywać nierówności i wyboje. Większą dzielność poza asfaltem mają zapewnić opony typu opony Mud & Snow oraz elektronika w postaci systemu Grip Control z asystentem zjazdu. Do napędu przewidziano trzycylindrowe silniki benzynowe 1.2 PureTech (82, 110 i 130 KM) oraz dwa silniki Deisla 1.6 BlueHDi o mocach 100 i 120 KM.

Na Citroena C3 Aircoss można już składać zamówienia. Cennik w Polsce otwiera kwota 52 900 zł

Citroen E-Mehari „Styled by Courrèges” - francuska oryginalność

To kolejna odsłona współpracy dwóch słynnych francuskich marek – producenta samochodów i domu mody. Limitowana edycja powstała dla podkreślenia nowej generacji modelu E-Mehari. W pełni elektryczny czteroosobowy kabriolet otrzymał sztywny dach, boczne szyby, jednolicie czarne nadwozie i srebrno-czarne, lśniące felgi. Przeprojektowano również wnętrze, łącznie z deską rozdzielczą i nową, białą tapicerką foteli, kontrastującą z czarnym nadwoziem. Do samochodu przygotowano zestaw eleganckich toreb podróżnych sygnowanych przez Courrèges.

Citroen E-Mehari „Styled by Courrèges” trafi do sprzedaży jeszcze we wrześniu w limitowanej serii 61 egzemplarzy. Liczba ta nawiązuje do daty powstania marki Courrèges.

Citroen SpaceTourer Rip Curl Concept – dla podróżników

Citroen kontynuuje współpracę również z marką Rip Curl. Jej efektem jest specjalna edycja SpaceTourera, stworzona dla osób uprawiających sport na wolnym powietrzu, np. surfing. Kamper wyposażony w napęd 4x4 będzie idealnym partnerem wszelkich wypadów. Prezentowany Citroen SpaceTourer Rip Curl Concept będzie towarzyszył teamowi Rip Curl podczas najbliższego objazdu Europy od października 2017 do stycznia 2018 roku.

Źródło:

Materiał powstał przy współpracy z marką Citroen

Materiał powstał przy współpracy z marką Citroen


Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Redakcja poleca