Porsche 911 GT3 Touring – niepozorny typ

Porsche 911 GT3 Touring – niepozorny typ

Porsche 911 GT3 z pakietem Touring pozbawiono tylnego skrzydła. W rezultacie auto wygląda "skromnie", ale skrywa rozwiązania wprost ze sportu samochodowego. Czterolitrowy, sześciocylindrowy silnik pochodzi z wyścigowych odmian 911 RSR i 911 GT3 Cup. Jednostka typu bokser bez doładowania osiąga moc wynoszącą aż 500 KM oraz 460 Nm maksymalnego momentu obrotowego

Porsche 911 Touring - wilk w owczej skórze

Nowy purystyczny wariant „911-ki” jest dostępny wyłącznie z ręczną skrzynią biegów, więc jeszcze więcej będzie zależeć od umiejętności kierowcy. Przy optymalnej zmianie biegów Porsche 911 GT3 z pakietem Touring może przyspieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,9 s. Prędkość maksymalna wynosi 316 km/h.

Nazwa „Touring” pochodzi od historycznego wariantu wyposażeniowego Porsche 911 Carrera RS z roku modelowego 1973. Była to propozycja dla osób ceniących powściągliwy design oraz maksymalnie sportowe osiągi. Nowe Porsche 911 GT3 z pakietem Touring nawiązuje do tej koncepcji, oferując klasyczne wykończenie kabiny oraz nadwozie z ruchomym tylnym spoilerem zamiast stałego skrzydła.

Porsche 911 Touring - można kupować

Na Porsche 911 GT3 z pakietem Touring, które właśnie zadebiutowało na salonie samochodowym we Frankfurcie nad Menem, można już składać zamówienia. Ceny w Polsce, tak jak modelu GT3, zaczynają się od 788 960 zł. Z wyjątkiem pakietu Clubsport i elementów wykończenia z Alcantary, 911 GT3 Touring dostępne jest ze wszystkimi opcjami oferowanymi przez Porsche.


Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Redakcja poleca