Używany kompakt z mocnym dieslem za 30-40 tys. zł

wróć do komentowanego artykułu
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo


Twój podpis
No photo
~zielony listek : W tych czasach diesel to obciach i kompromitacja !
18 cze 10:47 | ocena: 100%
Liczba głosów:25
28%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~benzyniarz : Ale po co... diesle?... Nie ma to, jak benzyna!
21 cze 22:17
Liczba głosów:0
0%
0%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~titiriti : Gdzie jest Gulietta z 2.0 jtdm 175 kuca? Delta 1,9 biturbo?
21 cze 09:00 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Adramelek : Troszkę nie ten przedział cenowy i klasa ale wypowiem się na temat mojego TDI a więc jest to Jaguar 3.0 275 KM oraz 600 NM posiada on 2 turbiny i powiem tylko tyle że jak ktoś myśli że on nie ma mocy bądź słabo przyspiesza na wyższych prędkościach to jest w ogromnym błędzie no ale Ci co wiedzą o jakim silniku mowa to wiedzą co to jest przyjemność z jazdy prawdziwym mocnym dislem nie jakimś 1.9 :) Pozdrawiam
20 cze 19:45
Liczba głosów:0
0%
0%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Diagnosta : W dieslu nie liczą się KM ważniejsze są Niutonometry (Nm ) bo kto kręci diesla do obrotów mocy maksymalnej
18 cze 09:56 | ocena: 85%
Liczba głosów:27
85%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Misiek : der onet jak zwykle promuje szmelc ze swojego Vaterlandu, a ja radzę - nie kupujcie awaryjnego niemieckiego szrotu
20 cze 18:57
Liczba głosów:0
0%
0%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~dziadek : ja tam wolem benzyniaka,V8 5,6 litra 340 koników,pali 25 gazu a bączki walę takie jak mój syn FAZI, zobacz RFM4RACING TEAM
20 cze 13:44
Liczba głosów:0
0%
0%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~mnel : kamaz to je to
20 cze 13:41
Liczba głosów:0
0%
0%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Tico R : Oczywiście, żeby nie okazało się, że Włosi mają coś szybszego kochana redakcja AŚ nie wspomniała o Lanci Delcie 1.9 Multijet (bi-turbodiesel) o fabrycznej mocy 190 KM i 400 Nm.

Stop kapitałowi niemieckiemu w polskich mediach !!!
18 cze 10:37 | ocena: 76%
Liczba głosów:55
76%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~V : Bravo w świetnym stanie za 20 dostane. Silnik pod każdym względem ma lepszy od vaga
19 cze 20:48 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1

Redakcja poleca