Używany Opel Corsa E - miejskie auto, któremu można zaufać
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Opel Corsa E - technika
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Opel Corsa E - wersje 3d i 5d
Opel Corsa E - wersje 3d i 5d
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Opel Corsa OPC
Opel Corsa E
Opel Corsa E - technika
Opel Corsa E - technika
Technikę zastosowaną w Corsie E trudno określić jako wyszukaną. Proste zawieszenie z kolumnami resorującymi z przodu i belką z tyłu, do tego w większości doskonale znane silniki z poprzedniczki (np. udany motor 1.4 turbo, widoczny obok), które nieco zmodernizowano. Jedyną silnikową nowością była doładowana trzycylindrowa jednostka 1.0, oferowana w dwóch wariantach mocy: 90 i 115 KM, ale klienci decydowali się na nią bardzo rzadko i dość trudno spotkać ją na rynku wtórnym (miała wyższą cenę niż proste i sprawdzone wersje czterocylindrowe). W tej generacji Opla pojawiła się, tak jak w Corsie D, manualna skrzynia Easytronic, którą steruje elektronika. Nie polecamy tego rozwiązania (ogromne koszty naprawy).
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Stosunkowo łatwo jest znaleźć samochód pochodzący z polskiego salonu, który miał do tej pory tylko jednego właściciela. Niewiele jest też aut poflotowych.
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Corsa E ma nowoczesny wygląd, sporo zaawansowanej i trwałej elektroniki oraz podwozie z poprzedniczki
Opel Corsa E - wersje 3d i 5d
Opel Corsa E - wersje 3d i 5d
Opel Corsa E - wersje 3d i 5d
Opel Corsa E - wersje 3d i 5d
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Deska Corsy E może się podobać, nie mamy też zastrzeżeń do obsługi tego pojazdu, a elektronika jak na razie jest trwała.
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Opel stosuje interwały wymiany oleju co 30 tys. km, mechanicy są jednak zgodni – to zbyt długi okres, lepiej wymieniać olej co 15 tys. km
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Warto szukać wersji z komputerem pokładowym i gniazdem USB.
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Z przodu jest wygodnie, z tyłu mniej.
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Bagażnik ma przeciętną wielkość (265 l), a po złożeniu kanapy tworzy się próg.
Opel Corsa OPC
Opel Corsa OPC
Miejski hot hatch o mocy ponad 200 KM – Corsa OPC nie ma się czego wstydzić. Obniżony o 10 mm prześwit, zawieszenie Koni, wyposażone w system Frequency Selective Damping, który w czasie rzeczywistym utwardza amortyzatory w zakrętach, fotele kubełkowe Recaro, wydech Remusa, a do tego w pełni odłączalne ESP. Pierwsza „setka” po 6,8 s, prędkość maksymalna 230 km/h i rasowy wygląd. Auto produkowano od marca 2015 do maja 2018 r. Warto poszukać wersji Performance ze szperą.
Opel Corsa E
Opel Corsa E
Corsa to ładne auto miejskie, które jak na razie nie jest przesadnie awaryjne. Przebiegi dostępnych egzemplarzy zwykle można zaakceptować, a ceny tych aut nie są już tak wysokie, jak 2-3 lata temu. Technika po części zbliżona do Corsy D sprawia, że podstawowe naprawy nie są zbyt drogie.