Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S - Kia wśród wyższych sfer
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
Audi S5 Sportback
Audi S5 Sportback
Audi S5 Sportback
Audi S5 Sportback
Jaguar XE S
Jaguar XE S
Jaguar XE S
Jaguar XE S
Kia Stinger GT
Kia Stinger GT
Kia Stinger GT
Kia Stinger GT
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
Kia i Audi to liftbacki dumnie prezentujące „wydechową artylerię”. Jaguar jest limuzyną z tylko dwiema, w dodatku skromnie wyeksponowanymi końcówkami wydechu.
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
W cenie doposażonego Audi można kupić dwie Kie Stinger: czterocylindrową i V6.
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
Sportowe sylwetki oznaczają, że z tyłu jest mało miejsca.
Audi S5 Sportback
Audi S5 Sportback
Na pierwszy rzut oka trudno rozpoznać, czy to A4, A5, czy jednak S5. To może być też zaletą. Kierowca cieszy się rewelacyjną pozycją za kierownicą, charakternym brzmieniem „V6-ki” i dużym zakresem nastawów podzespołów.
Audi S5 Sportback
Audi S5 Sportback
Obsługa i jakość dopracowane w najmniejszych szczegółach, najlepsza grafika ekranów.
Audi S5 Sportback
Audi S5 Sportback
Tylne siedzenia w Audi są w porządku, wysokim może brakować miejsca nad głową.
Audi S5 Sportback
Audi S5 Sportback
Wersję S wyróżniają srebrne wykończenia i zderzak o bardziej agresywnym wyglądzie.
Jaguar XE S
Jaguar XE S
Brzmienie „V6-ki” doładowanej kompresorem powoduje gęsią skórkę już na postoju. XE S ma też świetne zawieszenie i znakomicie się go czuje w zakrętach – jako jedyny ma napęd tylko na tył. Wnętrze rozczarowuje jakością i ciasnotą.
Jaguar XE S
Jaguar XE S
Mimo skóry na desce rozdzielczej wrażenie jakości jest poniżej oczekiwań, plastiki takie sobie.
Jaguar XE S
Jaguar XE S
Z tyłu Jaguar jest najciaśniejszy z całej trójki, bardzo mało miejsca nad głową.
Jaguar XE S
Jaguar XE S
Czarne wykończenia to opcja, w granatowym kolorze 380-konne XE wygląda niepozornie.
Kia Stinger GT
Kia Stinger GT
Już sama nazwa jest „mocna”, jazda też wywołuje u kierowcy mocne wrażenia. W tej cenie nikt inny nie oferuje tak dużego, szybkiego, bogato wyposażonego i atrakcyjnego wizualnie auta, jak Kia. Tylko sama marka nie robi wrażenia...
Kia Stinger GT
Kia Stinger GT
Ekran dotykowy w polu widzenia kierowcy, ale trzeba do niego daleko sięgać. Wstawki z aluminium znakomicie uzupełniają sportowy charakter wnętrza.
Kia Stinger GT
Kia Stinger GT
Bardzo dużo miejsca na kolana, mało nad głową i na stopy. Siedzi się nisko.
Kia Stinger GT
Kia Stinger GT
Design Kii jest najbardziej ekscytujący, nawet w tym kolorze nie wygląda szaro.
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
Kia Stinger GT kontra Audi S5 Sportback i Jaguar XE S
W cenie doposażonego Audi można kupić dwie Kie Stinger: czterocylindrową i V6.