?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
D-Max to klasyczny pikap o ładowności około 1 tony: ma ramową budowę, niezależne przednie zawieszenie i sztywny tylny most. Wszystkie egzemplarze dostępne na naszym rynku mają napęd 4x4.
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Prosty system napędu 4x4 – na tył, sztywny 4x4 oraz reduktor – bardziej sprawdza się w terenie niż na ulicy. Poza asfaltem samochód sprawdza się bardzo dobrze.
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Estetyczna deska rozdzielcza, bezproblemowa obsługa większości urządzeń. Sporo tu plastiku, ale w końcu pikap to auto użytkowe.
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Sterowanie ogrzewaniem i wentylacją skoncentrowano na okrągłym panelu. W słoneczny dzień słabo widać wskazania.
Przydatny dodatek: na desce znajdziecie wskaźnik zapełnienia filtra cząstek stałych.
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Elektrycznie sterowany fotel kierowcy – tylko w wersji LSX. Miejsca nie brakuje, ale słabe trzymanie boczne.
Funkcjonalnie rozwiązano tylną kanapę: można podnieść siedzisko (dzielone) lub opuścić oparcie (jednoczęściowe), co ułatwia przewóz w kabinie przedmiotów o większych gabarytach.
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Pokaźne wymiary skrzyni ładunkowej, ale brak bardziej wyrafinowanych systemów mocowania bagażu.
Płaska zabudowa skrzyni: ogranicza pojemność, ale nie burzy sylwetki typowej dla pikapów. Taka zabudowa jest seryjna w odmianie Prime. Wersja ta dodatkowo ma też: wykończenie skrzyni ładunkowej, czujniki parkowania oraz dywaniki welurowe.
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Jednostka 1.9 sprawdza się dobrze, przynajmniej gdy podróżujemy bez większego obciążenia. To zupełnie nowy silnik z łańcuchowym napędem rozrządu.
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 LSX Prime
Isuzu D-Max 1.9 - to nam się podoba: solidna, mocna konstrukcja, niezła dynamika i akceptowalne spalanie diesla 1.9, przestronne nadwozie, długa gwarancja.
Isuzu D-Max 1.9 - to nam się nie podoba: niedociągnięcia ergonomiczne we wnętrzu, mało pomysłowe mocowanie towaru, dość toporne zachowanie na drodze.
Ocena: 3,5