Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet - na bogato

wróć do komentowanego artykułu
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo


Twój podpis
No photo
~porazka : Ostatnio szukalem czegos mniejszego z napedem 4x4. Wszedlem do salonu Suzuki, wsiadlem do Vitary i szybciutko ucieklem. Takiego badziewnego plastiku takiego dziadostwa w srodku chyba jeszcze nie widzialem. Lapiac za klamke od srodka i probujac otworzyc drzwi mamy wrazenie ze caly plasitk ze drzwi zaraz odpadnie, faluje jak morze. Do tego srodkowa konsola te niby tandetne wstawki kolorowe, tapicerka zrobimy na mnie tak paskudne wrazenie ze zastanawiam sie czy wszyscy teraz maja tak marna jakosc czy tylko Suzuki tak robi. Dodam ze ogladalem srednia wersje wyposazenia z 4x4 , nie byl to golas.
14 wrz 09:05 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~in vino ratio : mam vitare 1,6 z 2015 pierwszy wypust. Ma najechane ponad 110 000 i nic się nie dzieje. Stosunek ceny do jakości jest na korzyść, jak się chce suzuki to trzeba się przyzwyczaić do tanich plastików i sztywnego zawieszenia. nie oszczędzam jej na dziurach i w terenie, zawieszenie sobie radzi i na razie nie stuka i nie piszczy. w sumie do polecenia auto a tych "jet"-ow to jakoś się obawiam, 120 kM wystarczy.
14 wrz 07:52 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~tomek : samochód taki sobie a przód wygląda jakby był zabawkowy ,taka chińska zabawka z odpustowego straganu
13 wrz 19:34 | ocena: 66%
Liczba głosów:12
66%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~ms : Wole mojego 6 letniego lancera 1,8 wolnossący 144km na łańcuchu, 400-500tyś bez kompleksów i bez serwisów. Wada to 10 l po mieście ale za to zero awarii, nawet żarówka mi się nie spaliła, życzę wszystkim tak bezobsługowego wozidła.
13 wrz 20:45 | ocena: 66%
Liczba głosów:3
66%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~lewak : Suzuki nie miało nigdy wpadki z trwałością silników. Poza tym jest to firma, która specjalizuje się w budowie znakomitych małych i jednocześnie bardzo mocnych silników - do motocykli, łodzi i in. Silniki turbo nie kręcą się tak szybko jak wolnossące, wiec ich trwałość pewnie jest jeszcze większa. Jeśli miałbym wybrać mały doładowany silnik, to właśnie od Suzuki. Tym bardziej, że140 KM z silnika 1400 ccm to wcale nie tak dużo.
13 wrz 22:48 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
60%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Git : 100tys za takie coś? Teraz za tyle można dostać Peugeota 508 allure z dieslem 160kM
13 wrz 23:34 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~kierowca : Jak poprzednia Grand Vitara podobała mi się, tak ta nowa nie. Mankamentem starej Vitary było zbyt duża poliwożerność. Trzeba było coś zrobić z silnikiem i byłoby OK. Tej nowej już nie kupię.
13 wrz 23:45
Liczba głosów:0
0%
0%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~slaby : Nowa Vitara - jakość wykonania wnętrza koszmarne! Drzwi otwierają się tak jakby miały zamalowane zawiasy , z trudem , trzeba się siłować
13 wrz 18:01 | ocena: 66%
Liczba głosów:12
66%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Motofun : Gwarantowane, niższe spalanie każdego paliwa o 8-12% na przebieg 80-140 tys. km. Tarcie „pożera” moc! Poprzez zmniejszenie tarcia o 88% jak na samym tylko oleju w silniku, turbinie, skrzyni biegów, dyferencjale jest wyraźnie odczuwalny przyrost mocy jak i 2-4 razy wydłużamy trwałość tych podzespołów. Redukuje się branie oleju o 50-90%. Jest to możliwe dzięki technologi s x 6 0 0 0. p l dzięki której tworzy się polimerowa powłoka o najniższym współczynniku tarcia. W zimie do rozruchu potrzeba 20% mniej prądu. Silnik zdecydowanie lżej wchodzi na obroty a tym samym samochód, motocykl lepiej przyśpiesza i jest cichszy. Toyota -Japonia (link: toyota.jp/after_service/car_care/yohin/engine_room/index.html) zaleca S X 6 0 0 0 wymagającym klientom a Mazda oferowała do czasu nawiązania współpracy z Fordem! Efektywność silnika potwierdziła się zwycięstwem Mazdy 787B w 1991 r. właśnie z problematycznym silnikiem Wankla w wyścigu Le Mans 24. W Opiniach są telefony użytkowników, porozmawiaj, sam sprawdź. Nie daj się zmanipulować lobby olejowemu czy paliwowemu, producentom samochodów, gdyż skuteczność tych środków szkodzi im interesom a oni Tobie. Sprawdź nas zanim ślepo im zaufasz!
13 wrz 20:45 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
20%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~yaro : co to jest auto terenowe to grand vitara 1 i poprzednie tyle w temacie youtube
13 wrz 20:21 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1

Redakcja poleca