?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Kipiąca, lekko „turboopóźniona” moc jest pieczołowicie przenoszona na asfalt przez dwusprzęgłową skrzynię biegów i stały napęd 4x4: zmierzyliśmy 3,6 s do „setki”! Obłęd!!!
Audi TT RS
Audi TT RS
TT RS lubi szybką jazdę na wprost, mimo krótkiego rozstawu osi zachowuje się powyżej 200 km/h stabilniej niż główny rywal, czyli BMW M2.
Audi TT RS
Audi TT RS
Jedyny w swoim rodzaju kokpit z genialnym rozplanowaniem elementów obsługi. Brak centralnego ekranu uniemożliwia jednak pasażerowi sterowanie multimediami.
Audi TT RS
Audi TT RS
Sportowe fotele mają nieco węższe siedziska niż te w RS 5. Plus za regulację boczków oparcia i długość siedzenia.
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Czytelne wirtualne zegary służą także do obsługi multimediów.
Audi TT RS
Audi TT RS
Przycisk na kierownicy pozwala zmieniać nastawy podzespołów. Poszczególne tryby mają sporą rozpiętość charakterystyki.
Audi TT RS
Audi TT RS
Pięć cylindrów to 41-letnia tradycja w Audi. Silnik jest wysunięty przed przednią oś.
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Audi TT RS
Spod 20-calowych felg widać karbonowo-ceramiczne hamulce.
Audi TT RS
Audi TT RS