Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 - doskonalenie superpudełka
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Nowy przód, stary tył. Wyżej poprowadzona maska to wymóg norm zderzeniowych. Berlingo do połowy wykorzystuje nową platformę EMP2, natomiast tył wraz z zawieszeniem pochodzą z poprzednika.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Stosunkowo krótkie nadwozie i mała średnica zawracania sprawiają, że Berlingo jest bardzo poręczne w mieście.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Kokpit zdecydowanie nowocześniejszy niż w poprzedniku, lewarek też działa precyzyjniej. Plastikowy krajobraz urozmaicają zielone wstawki. Poza wolno działającymi multimediami do obsługi nie można mieć zastrzeżeń. Wiele schowków, kieszeni i półek.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Fotele są za miękkie, ciało się z nich zsuwa podczas dłuższej jazdy. Pozycja za kierownicą – z lekko podkurczonymi nogami.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Seryjny w wersji Shine szklany dach jest przedzie- lony przezroczystą półką, która jednocześnie kryje oświetlenie ambientowe. Nawet w pochmurne dni kabina staje się dzięki temu przyjemnie jasna, a przed słońcem chroni elektryczna roleta.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Zmieszczą się tu trzy foteliki dziecięce obok siebie, dorosłym może przeszkadzać tylko ciasnota przy łokciu. Nareszcie zniknęło wybrzuszenie na słupku na wysokości ramion, płytkie siedziska, niestety, pozostały.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Do wielkiego bagażnika (597 l do linii szyb przy 5 os.) dostęp daje już otwarcie samego okna. Niski próg.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Schowek dachowy ma pojemność 60 litrów, można się do niego dostać od strony bagażnika, a także z kabiny.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Dzięki składanemu fotelowi pasażera z przodu można przewozić przedmioty o długości 2,7 m.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Kamera cofania „dorabia” obraz po bokach, dopiero gdy auto przejedzie przez dany obszar – dziwne i mało przydatne rozwiązanie, spotykane tylko w autach Grupy PSA.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
W schowkach pod podłogą zmieści się np. zapas małych butelek wody na podróż.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Gniazdko 230 V przy nogach przedniego pasażera – za 350 zł.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Nowy diesel 1.5 jest „czysty”, oszczędny, cicho i bez wibracji pracuje.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
W ofercie jest też wersja wydłużona o 35 cm. Do obu można dokupić 3. rząd siedzeń.
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 130 M Shine
Ceny Berlingo zaczynają się od 61 900 zł.