Audi A6 40 TDI kontra Mercedes E 220 d i Volvo V90 D4 - luksusowe kombi z mocnym dieslem. Które będzie lepszym wyborem?
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Audi A6 40 TDI kontra Mercedes E 220 d i Volvo V90 D4 - luksusowe kombi z mocnymi dieslem. Które będzie lepszym wyborem?
Audi A6 40 TDI S-tronic
Audi A6 40 TDI S-tronic
Audi A6 40 TDI S-tronic
Audi A6 40 TDI S-tronic
Audi A6 40 TDI S-tronic
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Audi A6 40 TDI kontra Mercedes E 220 d i Volvo V90 D4 - luksusowe kombi z mocnymi dieslem. Naszym zdaniem
Audi A6 40 TDI kontra Mercedes E 220 d i Volvo V90 D4 - luksusowe kombi z mocnymi dieslem. Które będzie lepszym wyborem?
Audi A6 40 TDI kontra Mercedes E 220 d i Volvo V90 D4 - luksusowe kombi z mocnymi dieslem. Które będzie lepszym wyborem?
Nowe Audi A6 Avant ma wszelkie atuty, żeby utrudnić rywalom beztroską konsumpcję tortu luksusowych kombi. Ale konkurencja stoi na wysokim poziomie i jedno wiemy: łatwo nie będzie!
Audi A6 40 TDI S-tronic
Audi A6 40 TDI S-tronic
Nadwozie Audi ma mocno zaakcentowaną prostą linię bocznych szyb, której „trzyma się” całe nadwozie. Trafne triki stylistyczne sprawiają, że auto wydaje się jeszcze dłuższe, niż rzeczywiście jest.
Audi A6 40 TDI S-tronic
Audi A6 40 TDI S-tronic
Fani dotykowych multimediów będą zachwyceni, a amatorzy przycisków – zdezorientowani. Brakuje fizycznych przycisków najczęściej używanych funkcji. Pierwszorzędna jakość wykonania, starannie dobrane tworzywa, pedantyczny montaż.
Audi A6 40 TDI S-tronic
Audi A6 40 TDI S-tronic
Oparcie kanapy nie kładzie się na płasko i pozostaje pochylone.
Audi A6 40 TDI S-tronic
Audi A6 40 TDI S-tronic
Na tylnej kanapie Audi jest najwygodniej spośród porównywanych samochodów.
Audi A6 40 TDI S-tronic
Audi A6 40 TDI S-tronic
Dwulitrowe TDI zachwyca miękką pracą i trudno skojarzyć je z dieslem. U rywali jest minimalnie gorzej.
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
Opadająca linia boczna to tylko w Mercedesie. Właśnie ten element – obniżająca się dolna linia szyb – w połączeniu z urokliwym tylnym bocznym oknem nadają nadwoziu klasy E kombi wyjątkowy charakter. Styl marki przechodzi obecnie prawdziwy renesans.
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
Jeżeli tylko słońce nie świeci z góry albo z boku, to najnowszy system multimedialny Mercedesa okazuje się najprostszy w obsłudze w tym porównaniu. Ale niestety, to wcale nie oznacza, że ta obsługa jest prosta. Świetne materiały, solidny montaż.
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
Po złożeniu tylnej kanapy powierzchnia jest niemal płaska.
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
W bagażniku: schowek pod podłogą o dość kompleksowych kształtach.
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
Z tyłu dużo miejsca nad głową, ale siedzisko umieszczono niżej niż w Audi.
Mercedes E 220 d Kombi
Mercedes E 220 d Kombi
Reprezentant nowej rodziny diesli ze Stuttgartu ciągnie bez wahania, ale mruczy bardziej po dieslowsku od Audi.
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Już patrząc na reflektory, widać, że stonowany styl nie był celem projektantów tego samochodu. Krawędzie tylnych lamp tną karoserię jak miecz, a unosząca się linia bocznych okien dodaje dynamiki. Czy ktoś tęskni jeszcze za kanciastym Volvo?
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Volvo już nie szokuje ekranami zastępującymi klasyczne instrumenty... No właśnie, czy tablet rzeczywiście jest w stanie zastąpić mechaniczne przyciski? Naszym zdaniem nie. Natomiast wykończenie wnętrza to mistrzowski poziom i nie ustępuje najlepszym.
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Maksymalna głębokość bagażnika po złożeniu tylnej kanapy to 200 cm.
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Zintegrowany fotelik dla dzieci.
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Volvo każe tylnym pasażerom siedzieć „na podłodze”, czyli niewygodnie nisko. Z tyłu miejsce zabiera szklany dach.
Volvo V90 D4 AWD
Volvo V90 D4 AWD
Silnik z dwiema turbinami spisuje się równie dobrze, jak jego niemieccy „bracia”.
Audi A6 40 TDI kontra Mercedes E 220 d i Volvo V90 D4 - luksusowe kombi z mocnymi dieslem. Naszym zdaniem
Audi A6 40 TDI kontra Mercedes E 220 d i Volvo V90 D4 - luksusowe kombi z mocnymi dieslem. Naszym zdaniem
Mercedes: luksusowe, komfortowe kombi. Tak chyba każdemu kojarzy się dziś klasa E, praktycznie z dowolnego rocznika. I w przypadku obecnego Mercedesa E 220 d w wersji kombi także będzie to słuszne skojarzenie. Również wtedy, kiedy popatrzymy na rywali. Nowe Audi A6 urzeka linią nadwozia i wygodą na tylnej kanapie, ale w naszym teście nie ma pneumatycznego zawieszenia, które mogłoby konkurować z Mercedesem. Volvo także świetnie wygląda i przyjemnie jeździ, tylko niuanse decydują, że to niemieccy rywale wygrywają ten
test o włos.