Dacia Duster 1.6 SCe - test długodystansowy cz.1
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Nowa Dacia Duster w bazowej wersji kosztuje od niespełna 40 tys. zł.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
W czerwcu tego roku Duster był najczęściej kupowanym autem przez klientów indywidualnych.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
o testu, w którym planujemy przejechać ok. 30 tys. km, zamówiliśmy najczęściej wybieraną przez klientów wersję z wolnossącym benzynowym silnikiem 1.6 SCe S'S o mocy 115 KM i napędem na przednią oś.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Za napęd 4x4 trzeba dopłacić 6500 zł. Polepsza on właściwości terenowe, ale tracimy na dynamice i pojemności kufra.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Do wykończenia kokpitu użyto twardych tworzyw, niezbyt ładnie pachnących po nagrzaniu wnętrza. Ale nie mamy zastrzeżeń co do ich spasowania oraz łatwości obsługi systemów pokładowych
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
W nowym Dusterze jest montowany silnik Nissana 1.6/115 KM. Nie zachwyca osiągami, jest za to cichy.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dynamikę poprawiłyby krótsza „piątka” i dodatkowy, szósty bieg
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dwie pierwsze wersje z cennika nie mają klimy manualnej. Seryjnie występuje od Comfort (52 600 zł). W Prestige automatyczna wymaga dopłaty 1300 zł.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Fotele są sprężyste i dobrze wyprofilowane. Sprawdzają się także podczas dłuższych tras. Szkoda, że składany podłokietnik nie ma regulacji wysokości
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Na tylnej kanapie ilość miejsca nad głową jest wystarczająca, ale przydałoby się kilka dodatkowych centymetrów na wysokości kolan.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Pojemny bagażnik(445 l), ale po złożeniu oparć powstaje próg. Koło dojazdowe (400 zł) jest dostępne od podwozia.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Ilość paliwa i temperatura cieczy chłodzącej na ekranie komputera pokładowego.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
W wersji Prestige mamy seryjną kamerę cofania. Za dopłatą 1100 zł możemy dokupić śledzenie widoku z każdej strony pojazdu.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Podstawowa wersja Dustera nie ma fabrycznego radia. Topowa (Prestige) ma system multimedialny z nawigacją.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dla tych, co mają czas i cierpliwość, Dacia przygotowała program pomagający jeździć oszczędnie.
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Tempomat z ogranicznikiem prędkości i czujnik martwego pola to elementy seryjne w wersji Prestige (57 900 zł).
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige
Dacia Duster 1.6 SCe 2WD Prestige