Porsche 911 Carrera S - kiedyś norma, dzisiaj rzadkość
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
„911-ka” Carrera S świetnie wygląda, a w testowanej wersji działa i na zmysły, i na emocje.
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Największym zainteresowaniem cieszy się „911-ka” ze skrzynią PDK i napędem 4x4. Nie zapominajcie jednak o wersji z manualną przekładnią i napędem tylko na tył, szczególnie w topowej odmianie S!
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Już sam wygląd nadwozia sprawia, że obok tego modelu nie przechodzi się obojętnie. Owszem, ogólny zarys bryły nie zmienia się od wielu lat, mimo to każda kolejna „911-ka” wnosi coś nowego, coś świeżego i idealnie łączy klasykę ze sportowym duchem.
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Perfekcyjne wykonanie, wysoka jakość materiałów, świetna pozycja za kierownicą – kabinie nie sposób wiele zarzucić. Poza tym można ją dowolnie konfigurować.
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Klasyczny projekt zegarów. Analogowy obrotomierz znajduje się na środku, u jego dołu cyfrowy prędkościomierz.
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Manualna skrzynia biegów ma 7 przełożeń i precyzyjnie pracuje, jedynie skok lewarka mógłby być minimalnie krótszy.
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Bezdyskusyjne i jednoznaczne oceny zebrały fotele. Były to opcjonalne „kubły” za... 20 751 zł, ale zapewniamy: są warte każdej wydanej złotówki!
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Tylne miesjca należy określić jako "awaryjne".
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Bagażnik Carrery ma poj. 145 l – zmieszczą się tu dwie torby o średniej wielkości.
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
20-calowe obręcze kół RS Spyder D kosztują ponad 11 tys. zł.
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Z tylnej klapy elektrycznie wysuwa się spojler
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
To jedna z lepiej skonfigurowanych „911-ek”, którymi jeździłem, niemal idealnie oddająca moje wyobrażenie o sportowcu z prawdziwego zdarzenia.
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
Spora moc, napęd tylko na tył, manualna skrzynia biegów i wiele dodatków podkreślających rasowy charakter. Do tego pewne podwozie, a także precyzyjny układ kierowniczy.