Jak wyczyścić układ dolotowy?

wróć do komentowanego artykułu
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo


Twój podpis
No photo
~Wonski : Czy to poradnik dla amatora czy profesjonalisty?
Nie wiem czy tą bęzyne po myciu to mogęł wylać do studzienki na parkingu?
A czy dym (i zapach) ze spalania mazi palnikiem to muszę przez jakiś DPF przepuścić, czy on jest już czysty (no bo wypalony palnikiem to chyba musi być czysty chyba?) i można prosto do atmosfery?
Proszę o poradę.
Dziękuję z góry,
Wonski
13 wrz 11:31 | ocena: 54%
Liczba głosów:11
54%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Cypis KRA : Przy tej operacji można jeszcze klapy wirowe usunąć.
28 wrz 13:02
Liczba głosów:0
0%
0%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Mel : Ostatnio w swoim 2.0 MultiJecie czyściłem profilaktycznie EGR i przepustnicę gaszącą po 170 kkm. Zaznaczam, od razu, że EGR działał i działa prawidłowo. Byłem zaskoczony małą ilością nagaru na grzybku. Z tego co czytałem to powinien tam być syf jak w sejmie. 20 minut z benzyną i świecił się jak lustro ;-)
26 wrz 15:33 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~generał : to głupota tyle kasywywalić Trzeba pare srubek podkręcać wydostać kolektor ssący dobrze wyczyścić i założyć spowrotem cena tylko pół litra a nie 500zł.
13 wrz 16:16 | ocena: 50%
Liczba głosów:4
50%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Bzzz : Tak właśnie jest jak się jeździ bez filtra powietrza
22 wrz 07:51 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
0%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Pb98 : Kolejny powód aby nie kupować diesla.
21 wrz 21:24 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Motofun : Dodatki polepszają parametry paliwa i podzespołów, mam na myśli produkty z uznanych laboratoriów / firm a nie od „NAŚLADOWCÓW” ! Dobre dodatki do paliw podnoszą liczbę cetanową i oktanową, przemywają wtryski, oczyszczają komorę spalania i na stałe emulgują wodę z paliwem. Można samemu to sprawdzić w przezroczystym naczynku, zmieszać malutką ilość np.: oleju napędowego, kropelkę wody i dodatek. Wymieszać! I wymieszało się, ale sprawdźcie to po 60 min. I co, znowu mamy rozdzieloną wodę i paliwo. W zbiorniku kierowca tego nie widzi! Strona na: w ww.sx6000.pl
Pozdrawiam miłośników techniki i 4 kółek!
13 wrz 21:00 | ocena: 62%
Liczba głosów:8
62%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~pirat z dzielnicy : Zdecydowanie najlepsze jest jechać na autostrady do Niemiec i dwa tys km na pełnym gazie .
13 wrz 12:00 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~Ciekawski : Czy zablokowanie dolotu wpływa negatywnie na pracę silnika? Z tego co można wyczytać w internecie wprowadzenie EGR'ow do silników to nic korzystnego dla samego silnika tylko zieloni są szczęśliwi
13 wrz 06:33 | ocena: 75%
Liczba głosów:8
75%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1
No photo
~doc Miodek : Aby uniknąć powyższego czyli tzw. spisku żarówkowego - zaślepiamy EGR na zawsze i po problemie.....
13 wrz 08:57 | ocena: 80%
Liczba głosów:10
80%
100%
Zgłoś oceń: -1 +1

Redakcja poleca