Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Na przełomie października i listopada w salonach Subaru pojawi się Impreza piątej generacji.
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Nowy kompakt z Japonii ma większe i sztywniejsze nadwozie i zmodernizowane silniki, ale najważniejsze jest to, że prowadzi się go znacznie lepiej od poprzednika. Sprawdziliśmy możliwości auta w przedpremierowych jazdach na torze.
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Podczas jazdy w slalomie nadwozie mniej się wychyla, rzadziej także interweniuje ESP.
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Choć Japończycy kilka lat temu usunęli słowo „Impreza” z nazwy 300-konnej wersji WRX STi, większość osób nadal myśli o kompaktowym Subaru w kategorii auta sportowego.
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Wysoka jakość materiałów i intuicyjna obsługa. Nowoczesne multimedia z 8-calowym ekranem
mają funkcje MirrorLink, CarPlay i Android Auto.
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Bagażnik kompaktowej Imprezy mimo napędu 4x4 ma przeciętną dla tej klasy pojemność 385 l.
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Z tyłu przybyło przestrzeni, zwłaszcza na nogi. Otwierane niemal pod kątem prostym drzwi ułatwiają zajmowanie miejsc.
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Na krajowym rynku w ostatnich latach był sprzedawany wyłącznie model WRX STi. Teraz oferta Subaru w klasie kompaktowej zostanie rozszerzona o Imprezę piątej generacji.
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Karoseria w stosunku do poprzednika jest dłuższa o 40 mm, szersza o 35 mm i niższa o 10 mm. Co ważne, aż o 25 proc. zwiększyła się ilość miejsca dla pasażerów, a pojemność kufra urosła do 385 l.
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Środek ciężkości nowej Imprezy znajduje się o 5 mm niżej niż w poprzedniku, co może wydawać się mało istotną różnicą, ale w praktyce, wraz ze zmianami w podwoziu (inne przełożenie układu kierowniczego, nowe mocowania stabilizatorów, seryjny system wektorowania kół tylnej osi), znacząco poprawiło dynamikę prowadzenia.
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Imprezę testowaliśmy na torze ze zmodernizowanymi silnikami 1.6/114 KM i 2.0/156 KM. Obie jednostki przekazują moment obrotowy na obie osie wyłącznie za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni Lineartronic (w 2.0 możliwa zmiana wirtualnych biegów łopatkami przy kierownicy).
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Subaru Impreza - aż się prosi o więcej mocy
Z racji większej mocy i lepszej reakcji na gaz bardziej spodobały nam się jazdy „dwulitrówką”. Silnik 1.6 to zdecydowanie wariant do ruchu miejskiego.