Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Na co dzień docenia się dobre prowadzenie, funkcjonalne wnętrzei luksusowy charakter. Nie-
stety, jazda z 4x4 na asfalcie nie jest zalecana.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
W terenie docenimy możliwości napędu 4x4 (bez centralnego mech. różnicowego) i reduktora.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Choć importer SsangYonga jest w Polsce od wielu lat i ma w ofercie kilka ciekawych modeli (Tivoli, XLV, Korando), ciężko jest mu osiągnąć poziom sprzedaży zbliżony do innych koreańskich marek.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Do zakupu nie zachęcają nawet rozsądnie skalkulowane ceny ani też 5-letnia gwarancja.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Nadal jest szansa, że to się zmieni, bowiem pod koniec 2017 roku w ofercie pojawił się kolejny nowy model: Rexton czwartej generacji.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ten niemal 5-metrowy SUV będzie konkurował z Fordem Edge’em, Hyundaiem Santa Fe, Kią Sorento czy Toyotą Land Cruiser.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Wnętrze prezentuje się znakomicie. Dobra jakość materiałów, intuicyjna obsługa i nowoczesne multimedia.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Fotele sprawdzają się na trasach. Są elektrycznie sterowane, a kierowcy ma pamięć ustawień (na drzwiach).
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Z tyłu dużo przestrzeni.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Turbodiesel o pojemności 2.2 litra osiaga maksymalnie 181 KM.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Bagażnik Rextona ma pojemność od 784 do 1977 litrów.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
W Rextonie pozytywne wrażenie zrobiły na nas też dynamika i sposób prowadzenia. Pracujący pod maską 181-konny diesel żwawo reagował na gaz już przy niskich obrotach.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Był dobrze wyciszony i – biorąc pod uwagę duże gabaryty auta oraz wysoką masę – miał umiarkowany apetyt na paliwo (śr. w teście 9,9 l/100 km).
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Żadnych zastrzeżeń nie zgłaszaliśmy także do 7-stopniowego „automatu”, bo przełożenia zmieniał szybko i w punkt.
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Ssangyong Rexton - wyjątkowy, ale czy idealny? Testujemy najnowszą terenówkę z Korei
Rexton seryjnie przekazuje napęd na tylną oś. Za dopłatą 10 000 zł można kupić wersję 4WD z reduktorem i sztywno dołączaną przednią osią, co oznacza, że w konfiguracji 4x4 powinniśmy poruszać się tylko w terenie...