Range Rover P400e - ekologia pałacowa
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Pneumatyczne zawieszenie pozwala podnieść nadwozie. Z reduktora można korzystać także w trybie elektrycznym.
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Hybryda w terenie nie ustępuje innym wersjom Range’a: ma aż 900 mm głębokości brodzenia! To imponujący parametr, zachęcający do głupstw...
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Dla tych, co wolą być wożeni (chińscy klienci w szczególności): wersja LWB z rozstawem osi i nadwoziem wydłużonym o 20 cm. Poza kątem rampowym oba mają te same parametry offroadowe!
Range Rover P400e
Range Rover P400e
W ramach liftingu w kokpicie zagościły multimedia, dolny ekran dotykowy i przyciski na kierownicy jak w Velarze. Jakość wykonania i materiały – absolutnie topowe.
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Indywidualnie regulowane tylne fotele w opcji – mnóstwo ustawień i bajeczny komfort. Do tego podpórka na nogi, masaż, żaluzje okien, system rozrywki. Więcej miejsca w LWB.
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Elektryczny silnik o mocy 116 KM został wpięty w skrzynię biegów. Niezależnie od źródła napędu i trybu jazdy moc zawsze trafia na obie osie.
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Akumulator jest litowo-jonowy, ma pojemność 13,1 kWh i na jednym ładowaniu pozwala przejechać maks. 51 km.
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e
Range Rover P400e