BMW X5 xDrive30d - komfortowe na asfalcie, zaskakujące w terenie
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Choć na pierwszy rzut oka zmiany nie wydają się znaczące, w rzeczywistości są duże.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Po raz pierwszy w X5 pojawiło się pneumatyczne zawieszenie obu osi.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Asystent zatrzymania awaryjnego wyhamuje pojazd i skieruje go na pobocze.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
BMW X5 może być teraz także całkiem niezłą terenówką.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
W standardzie oferowany jest BMW LiveCockpit z 12,3-calowym ekranem.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe fotele mają teraz funkcję masażu.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Kufer ma 650 l pojemności. Przyciskiem można obniżyć próg.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
W skład pakietu Off-Road wchodzą: pneumatyczne zawieszenie obu osi, atrapa osłony podwozia z przodu i z tyłu, blokada tylnego dyferencjału, dodatkowe wskazania na głównym wyświetlaczu oraz gotowe tryby do jazdy terenowej zmieniające ustawienia wielu podzespołów.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Po lewej przycisk trybów jazdy, po prawej – regulacja prześwitu.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Kamera obserwuje wzrok kierowcy. Jeśli nie patrzy przed siebie, zostaną odłączone systemy pozwalające na półautonomiczną jazdę.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Tryby jazdy w terenie ingerują w silnik, skrzynię, ESP i pneumatyczne zawieszenie.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
W trudnym terenie przydadzą się wskazania kąta wychyłu nadwozia, a także widok z kamery, żeby uniknąć najechania np. na korzeń.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Auto kosztuje od 330 800 zł.
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5
Nowe BMW X5