Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
W porównaniu z Megane’em GT przednie błotniki są szerszeo 6 cm, a tylne – o 4,5.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Dolne LED-y w kształcie szachownicy kryją światła przeciwmgielne, doświetlające zakręty i drogowe.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
W trybie Perso można osobno regulować czułość pedału gazu oraz charakterystykę pracy silnika, a także jego brzmienie i – niezależnie – ustawienie wydechu
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Megane R.S. to samochód instytucja. Dzielnie wojuje w niekończącej się bitwie na Nürburgringu (teraz ruch należy do Renault).
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Piękne i funkcjonalne: rozbudowany dyfuzor poprawiający docisk i typowy dla Megane’a R.S. centralny wydech.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Wstawki z alcantary na kierownicy są fajne (850 zł), jeszcze fajniejsze byłoby pełne obszycie. W duże kafelki na ekranie łatwo trafić palcem, stronę „domową” można konfigurować, ale obsługa odciąga uwagę od prowadzenia i pewne funkcje są pochowane.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Fotele z mocnym chwytem, opcjonalna alcantara też poprawia trzymanie. Można także zamówić rasowe „kubły” Recaro.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Megane należy niestety do ciaśniejszych kompaktów, ale przynajmniej R.S. ma znowu tylne drzwi. Dobrze, że pomyślano o dodatkowych nawiewach.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Problem we wszystkich Megane’ach: bardzo mało miejsca na stopy.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Lewarek ma krótki skok i stawia przyjemny opór. Szkoda, że już nie ma gałki z aluminium. Mechaniczny „ręczny” – jak należy.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Nowy silnik ma 1,8 l, za to o 5 KM i 30 Nm więcej, w dodatku dostępne w szerszym zakresie obrotów.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Tarcze hamulcowe z aluminiowym osadzeniem obniżają masę nieresorowaną i lepiej się chłodzą. Kosztują 4000 zł.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Bagażnik jest o 90 l mniejszy niż w „cywilnym” Meganie – podłoga o 5 cm wyżej i nie ma pod nią schowka.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Pękaty tył wygląda apetycznie, ale zderzak utrudnia załadunek i zbiera brud, który będzie na naszych spodniach.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
W trybie Race do 100 km/h tylne koła skręcają w przeciwnym kierunku niż przednie – wychylają się o 2,7 stopnia względem osi poprzecznej. Powyżej tej prędkości skręcają w tym samym kierunku, co przednie koła.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Nowy Megane R.S. ma nieco mniej dzikości niż jego poprzednik i jest cięższy, ale za to stabilniejszy, zwinniejszy i nawet z zawieszeniem Cup już nie łamie kręgosłupa.
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Renault Megane R.S. - zwinność to jego specjalność
Szkoda tylko, że cenowo Renault też cały czas równa w górę: kiedyś R.S. kosztował „stówkę”...