?/?
Przeciągnij, aby zamknąć.
Zamykanie galerii...
Czarne, szerokie i mocne - Alpina B3 2.7 kontra AMG 190 E 3.2 i Irmscher Senator 4.0
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Czarne, szerokie i mocne - Alpina B3 2.7 kontra AMG 190 E 3.2 i Irmscher Senator 4.0
Czarne, szerokie i mocne - Alpina B3 2.7 kontra AMG 190 E 3.2 i Irmscher Senator 4.0
Szukacie czegoś mocnego, ale koniecznie 4-drzwiowego? Mamy dla Was coś specjalnego: porównanie limuzyn Alpiny, AMG i Irmschera.
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Szlachetna mała Alpina B3 2.7 pasuje jak smoking od krawca. W kategorii frajdy z jazdy mogła zająć tylko pierwsze miejsce.
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Dużo drewna i jeszcze więcej skóry: w zwykłej „trójce” takie wykończenie pewnie nie zostałoby
dobrze przyjęte, ale Alpina B3 ma właśnie być luksusowa.
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Dodatkowe wskaźniki temperatury oleju (oś i silnik) oraz ciśnienia (w dolocie i silniku).
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Szpanerskie wycieraczki reflektorów i jeszcze bardziej szpanerskie znaczki na grillu.
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Felgi o typowym alpinowym wzorze. Średnica: 16 cali, szerokość: z przodu 7, z tyłu 8 cali.
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Alpina B3 2.7 - czarna perła
Porządek pod maską: podrasowana rzędowa „szóstka” osiąga 204 KM przy 6000 obr./min.
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
W swoich czasach był najmniejszym Mercedesem. AMG wszczepiło mu 3,2-litrowy silnik i podrasowało wygląd. Modyfikacje uczyniły ze „190-ki” zupełnie inne auto.
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
Fotele z kraciastą tapicerką materiałową, kierownica typu Sportline. AMG prezentuje się oszczędnie, jedynie drewniane wstawki wprowadzają nieco luksusowej atmosfery do rzeczowego kokpitu.
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
Poza znaczkiem „AMG” zegary są jak w zwykłej „190-ce” – typowo mercedesowskie.
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
Szczupły 12-zaworowy sześciocylindrowiec ma 3,2 l pojemności i moc 234 koni.
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
Czarny lakier musiał się pojawić także na felgach. Obręcze AMG mają opony 225/45 ZR 16.
AMG E 3.2 - baby paker
AMG E 3.2 - baby paker
Czarna nakładka AMG ze spoilerem znacząco powiększa płaską klapę „190-ki”.
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Pod względem pojemności skokowej, mocy i liczby zaworów Irmscherowi nikt tu nie podskoczy. Duży Senator 4.0 nie jest jednak sportowym samochodem, lecz komfortowym rozwiązaniem na bardzo szybkie podróże.
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Modne wzory i cienkie materiały to typowe atrybuty Opli z wczesnych lat 90. XX wieku.
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Komfort przed sportem: elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele Recaro są seryjne.
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Sześciocylindrowy silnik „Dual Ram” osiągał moc 272 KM. Miał 4 l pojemności i 4 zawory na cylinder.
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
Irmscher Senator 4.0 - szerokie barki
To nie stuningowany Opel, lecz prawdziwy Irmscher. Powstało 248 egzemplarzy Senatora 4.0.